flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

система обліку в Крюківському районному суді м.Кременчука

 Інформація

про систему обліку в Крюківському районному суді м.Кременчука

 

У суді функціонує автоматизована система документообігу суду, що забезпечує:

1)   об’єктивний та неупереджений розподіл справ між суддями з додержанням принципів черговості та однакової кількості справ для кожного судді;

2)   надання фізичним та юридичним особам інформації про стан розгляду справ, учасниками процесу яких вони є;

3)   централізоване зберігання текстів вироків, рішень, постанов, ухвал та інших процесуальних документів;

4)   підготовку статистичних даних;

5)   реєстрацію вхідної і вихідної кореспонденції та етапів її руху;

6)   видачу вироків, рішень, ухвал, постанов суду та виконавчих листів на підставі наявних у системі даних;

7)   передачу справ до електронного архіву.

 

 

Порядок функціонування автоматизованої системи документообігу суду визначається Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженим Рішенням Ради суддів України  від 26 листопада 2010 року № 30 за погодженням з Державною судовою адміністрацією України.

Працівники канцелярії зобов’язані видавати оперативні довідки, в тому числі по телефону, щодо зареєстрованих справ та документів по справі.

Учасникам  судового  процесу  надається інформація щодо дати надходження  судової справи  до  суду,  єдиного  унікального номера  судової  справи,  номера  провадження,  прізвища учасників процесу,  дати та часу призначення  судової  справи  до  розгляду, місця проведення судового засідання, дати розгляду судової справи, а також  інформація  про  надходження апеляційних  чи  касаційних скарг,   заяв   про  перегляд  судових  рішень  за  нововиявленимиобставинами,  заяв про перегляд  судових  рішень  Верховним  Судом України та їх розгляду.