Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналіз
опитування громадян – відвідувачів щодо якості роботи суду,проведеного з 11 травня 2016 року по 31 травня 2016 року
На виконання Плану роботи Крюківського районного суду м. Кременчука Полтавської області, затвердженого наказом голови суду від 30 грудня 2016 року, реалізації комунікаційної стратегії Крюківського районного суду м. Кременчука Полтавської області на 2016-2018 роки, погодженої решенням зборів суддів №8.2 від 18.03.2016 року та з метою оцінки рівня ефективності організації роботи суду та доступності до правосуддя в Крюківському районному суді м. Кременчука Полтавської області в період з 11 травня 2016 року по 31 травня 2016 року проведено опитування громадян-відвідувачів суду. Анкетування розроблено спільно громадськими активістами та працівниками суду.
З метою інформування громадськості про опитування громадян – відвідувачів суду 10 травня 2016 року було розміщено відповідне оголошення на офіційній web- сторінці суду web–порталу «Судова влада України» та інформаційному стенді у приміщенні суду. При цьому анкетування проводилось спільно з громадськими активістами м. Кременчука: ініціативною групою громадських активістів «Чистий суд», інформаційно- просвітницьким центром «Європейський клуб», тому громадяни мали можливість заповнити такі анкети на сайті: https://docs.google.com/forms/d/1EN8Q0-ck_l7-ZdKqx3WlKbkLikHLkbrmch7BmBSGTH0/viewform. Обробка анкет Гугл-формата здійснювалась громадськими активістами.
Під час опитування всім відвідувачам суду пропонувалося заповнити анонімні анкети безпосередньо в приміщені суду.
Усього в опитуванні, яке проводилось саме в приміщенні Крюківського районного суду м. Кременчука, взяли участь 58 громадян – відвідувачів.
Слід зазначити, що більшість відвідувач відмовлялися від заповнення анкет, посилаючись на те, що не бажають аддал участь в опитуванні, нестачу часу та інше.
Аналіз результатів опитування громадян – відвідувачів суду, яке проходило в приміщенні Крюківського районного суду м. Кременчука, показав наступні результати:
1. Переважна кількість опитаних громадян-відвідувачів суду на запитання «Чи довіряєте Ви суду, в якому розглядається Ваша справа?» надали 55,2 % відповіді «Так», «Скоріше так» - 31%, «Ні» - 3,4%, «Скоріше ні» – 5,2%, «Важко сказати» - 5,2%.
2. На запитання «Чи довіряєте Ви взагалі судовій владі України?» 24,1% опитаних респондентів зазначили «Так», «Скоріше так» - 29,3%, «Ні» - 10,3%, «Скоріше ні» – 15,5%, «Важко сказати» - 20,7%.
3. Щодо оцінки відвідувачами суду зручності умов перебування громадян в суді (місця для очікування та оформлення документів, ознайомлення із матеріалами справи, зали судових засідань та ад.) отримані наступні результати: «Відмінно» - 62,1%; «Добре» - 36,2%, «Задовільно» - 1,7%.
4. Як показало опитування, що 81 % громадян користуєтеся інформацією, що міститься на інформаційних стендах суду, а 17, 2 % не користується.
5. Щодо оцінки зрозумілості і повноти зразків документів, порядку сплати судового збору такі результати: «Відмінно» - 41,4%; «Добре» - 40%, «Задовільно» - 13,8%, «Важко сказати» - 3,4%.
6. 77,6% опитаних респондентів користуєтеся сторінкою Крюківського районного суду в Інтернеті?http://kr.pl.court.gov.ua/sud1615/ Офіційний веб-портал «Судова влада України», а 20,7% - не користується.
7. На запитання «Чи завжди маєте можливість отримати за телефоном суду необхідну для Вас інформацію?» 57% надали відповідь «Так, завжди», «Часто» - 17,2%, «Періодично» - 17,2%, «Ніколи» -1,7%, «Важко сказати» - 6,7%.
8. Громадяни оцінили роботу працівників суду щодо прийому та видачі документів на «Відмінно» - 48,3%; «Добре» - 33%, «Задовільно» - 15,5%, «Важко сказати» - 1,7%.
9. Щодо можливості отримати інформацію щодо руху судової справи (вчасність отримання повідомлень про розгляд справи, судові повістки, зокрема і за допомогою SMS повідомлення ) опитування показало, що 55,2% «Так, завжди», «Часто» - 22,4%, «Періодично» - 15,5%, «Ніколи» - 3,4%, «Важко сказати» - 3,4%.
10. Ефективність роботи суду (дотримання строків та процедур розгляду справ, обґрунтованість затримки/перенесення судових слухань тощо) відвідувачі оцінили наступним чином: «Відмінно» - 29,3%; «Добре» - 43,1%, «Задовільно» - 10,3%, «Незадовільно» – 13,8%, «Важко сказати» - 3,4%.
11. На запитання «Чи можете Ви сказати, що судді ставляться до відвідувачів суду (сторін по справі) коректно та ввічливо?» отримали такі результати: «Так» - 67,2%, «Скоріше так» - 27,6%, «Скоріше ні» – 3,4%, «Важко сказати» - 1,7%.
12. Оцінку тактовність та ввічливість працівників апарату суду до відвідувачів суду надано наступну: «Відмінно» - 46,5%; «Добре» - 41,4%, «Задовільно» - 8,6%, «Незадовільно» – 3,4%.
13. На запитання «Чи можете Ви сказати, що суд при розгляді Вашої справи є (був) незалежним, неупередженим?» надали наступні відповіді: «Так» - 45% , «Скоріше так» - 29,3%, «Ні» - 8,6%, «Скоріше ні» – 5,1%, «Важко сказати» - 8,6%.
14. На запитання «Чи стикалися Ви з проявами корупції в Крюківському районному суді м. Кременчука?» отримано такі результати: 88%- «Ні», 5,1% - «Так», 6,8% - «Важко сказати».
15. Загалом оцінили організацію роботи Крюківського районного суду м.Кременчука 46% на «Відмінно», 41,4% на «Добре», 8,6% -«Задовільно», 1,7 % «Незадовільно», 1,7% «Важко сказати».
ВИСНОВОК:
Підсумки результатів проведеного анонімного опитування громадян-відвідувачів суду свідчать про позитивну оцінку організації роботи Крюківського районного суду м. Кременчука Полтавської області.
Зокрема респонденти наддали позитивні оцінки («відмінно», «добре» або «Так», «Скоріше так» ):
- про довіру Крюківському районному суду м. Кременчука 86,2 % опитаних громадян;
- зручності умов перебування громадян в суді, яка становить 98,3 % ;
- повноти та доступності інформації в суді на стендах , яка становить 81,4%;
- доступності щодо отримання інформації за телефоном суду – 74,2%;
- можливості отримання інформації щодо руху судової справи, яка становить 77,6%;
- оцінка роботи працівників суду щодо прийому та видачі документів – 81,3%;
- коректне та ввічливе ставлення суддів до відвідувачів суду становить 94,8 %;
- коректне та ввічливе працівників апарату до відвідувачів суду становить 88%;
- загальне враження про організацію роботи Крюківського районного суду становить 88%;
Так само проведене анкетування дозволило виявити окремі проблемні організаційні моменти в діяльності суду, які будуть враховані в подальшій роботі суду та дозволять покращити умови роботи суду, підвищити її якість. В той же час анкетування показало на необхідності підвищувати прозорість судової системи, розвитку діалогу між судами та громадськістю.
Оцінка
|
Гугл-формат
|
Безпосередньо в Крюківському районному суді
м. Кременчука
|
«Так», «скоріше так»
|
23
|
86,2
|
«Ні», «скоріше ні»
|
70
|
8,6
|
«Так», «скоріше так»
|
15
|
53,4
|
«Ні», «скоріше ні»
|
77
|
25,8
|
4. Приміщення, зручність: %
|
|
|
Позитивно («відмінно»,
«добре», «задовільно») |
50
|
98,3
|
Незадоволені
|
48
|
0
задовільно - 1,7
|
Користуються
|
60
|
81
|
Ні
|
40
|
17,2
|
Позитивно
|
70
|
81
|
Незадоволені
|
20
|
задовільно - 13,8
|
Так
|
50
|
77,6
|
Ні
|
50
|
20,7
|
Так
|
20
|
74,2
|
Періодично
|
36
|
17,2
|
Ніколи
|
24
|
1,7
|
Позитивно
|
70
|
81,3
|
Незадоволені
|
25
|
Задовільно -15,5
|
Так
|
27
|
74,6
|
Періодично
|
40
|
15,5
|
Ніколи
|
20
|
3,4
|
Позитивно («відмінно»,
«добре», «задовільно») |
47
|
72,4
|
Незадоволені
|
49
|
13,8
|
«Так», «скоріше так»
|
51
|
94,8
|
«Ні», «скоріше ні»
|
41
|
3,4
|
Позитивно
|
70
|
87,9
|
Незадоволені
|
30
|
3,4
|
«Так», «скоріше так»
|
26
|
74,3
|
«Ні», «скоріше ні»
|
71
|
13,7
|
«Так»
|
42
|
5,1
|
«Ні»
|
34
|
88
|
|
|
|
16. Взагалі організація роботи:
|
%
|
|
Позитивно («відмінно»,
«добре», «задовільно») |
60
|
87,4
|
Незадоволені
|
37
|
1,7
|